Saturday, December 15, 2007

New @ CTK

Hey everyone! :)
ねえ、みんな!
I've just made some scripted parasols. You just click the parasol to make it open and close. I have five different patterns for now and I also have a demo parasol at the front of my shop! :)
Below is my favorite with the Dragon pattern.
私はちょうど前にいくつかのスクリプトパラソルです。をクリックするだけで、日傘を開いたり、閉じたりすることです。私は今のところ5種類のパターンがあると私にも私の前でデモをパラソルショップ!
私の好きなパターンを見せて私は以下のとおりです。

No comments: